Zakupy

1. W jaki sposób mogę dokonać zakupu? 

Zamówienie składają Państwo poprzez wybranie towaru, dodanie go do koszyka a następnie złożenie zamówienia podając równocześnie wymagane dane osobowe oraz formę transportu i płatności. Niezbędna jest również akceptacja przez Klienta treści regulaminu i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji zamówienia.

2. Czy zamówienie mogę złożyć droga telefoniczną/mailową?

Drogą telefoniczną udzielamy wszelkich informacji. Zamówienia prosimy składać droga mailową, dzięki czemu wszystkie istotne szczegóły zamówienia będą potwierdzone by uniknąć pomyłek.

3. Jak mogę zmierzyć pierścionek/obrączkę?

Proponujemy następujące sposoby:

  • najlepiej zrobić to w profesjonalnej pracowni złotniczej lub sklepie jubilerskim,
  • jeżeli posiadają Państwo pasującą obrączkę lub pierścionek, można za pomocą suwmiarki sprawdzić średnicę wewnętrzną posiadanego pierścionka lub obrączki, a następnie określić rozmiar za pomocą udostępnionej na naszej stronie tabeli-tu ma być jako link do tabeli.
    W sklepie używamy miary europejskiej,
  • gdy nie posiadają Państwo żadnego pierścionka lub obrączki na wzór, udostępniamy miarkę-tu ma być jako link do miarki– którą należy wydrukować w skali 1:1. Następnie proszę sprawdzić linijką czy wydrukowane na kartce 10 cm odpowiada tym w rzeczywistości. Wycinamy, owijamy wokół palca i odczytujemy rozmiar na miarce lub mierzymy długość linijką i porównujemy z tabelą-tu jako link do tabeli rozmiarów. Teoretycznie można to samo zrobić przy pomocy zwykłej tasiemki, ale pomiar może być jeszcze mniej dokładny.

W razie wątpliwości i pytań zachęcamy do kontaktu- link do podstrony kontakt– z nami – telefonicznego, mailowego lub osobiście w naszych salonach.

4. Jak mogę dokonać płatności?
Płatności można dokonać za pomocą przelewu tradycyjnego, płatności PayU lub osobiście w naszych salonach.

5. Jak będzie zapakowane moje zamówienie?

Każdy produkt jest starannie i dokładnie pakowany przed wysyłką. Otrzymają Państwo opakowanie stosowne do rodzaju zakupionej biżuterii/towaru. Ze względów bezpieczeństwa przy wysyłce wyrobów jubilerskich, w adresie nadawcy nie podajemy nazwy naszej firmy, tylko imię i nazwisko właściciela z adresem siedziby firmy.

6. Czy mogę zmienić moje dane na koncie?

Tak, po zalogowaniu do panelu klienta.

7. Czy mogę anulować moje zamówienie lub wymienić na inne zamówienie?

Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane można anulować zamówienie. Prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta. Link do podstrony kontaktu

8. Jak sprawdzić status zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo potwierdzenie przyjęcia do realizacji. Po wysłaniu przesyłki prześlemy nr listu przewozowego umożliwiającego śledzenie przesyłki u przewoźnika.

Dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane w terminach podanych w opisie produktu. Prosimy pamiętać, że dni realizacji dotyczą dni roboczych.  W przypadku opóźnień będziemy informować Państwa bezzwłocznie. W razie pytań prosimy o kontakt. Link do podstrony kontaktu

9. Czy jest możliwość zakupów na raty?
Obecnie nie ma takiej możliwości.

10. Czy mogę kupić produkt w sklepie on-line a odebrać lub/i zapłacić w sklepie stacjonarnym?

Tak, prosimy wcześniej ustalić datę i miejsce odbioru lub/i zapłaty.

 

WYSYŁKA

1. Jaki jest koszt i czas dostawy

Czas dostawy zależny jest od rodzaju zamawianego produktu i przewoźnika, określony w przybliżeniu w opisach produktów. Prosimy uwzględnić dni wolne od pracy i święta.

Zamówiony towar można odebrać i zapłacić w sklepie stacjonarnym.

Opłacony towar wysyłamy od poniedziałku do czwartku kurierem DPD.

Dla zamówienia o wartości  powyżej 200zł  WYSYŁKA GRATIS.

Dla zamówień w cenie do 200zł obowiązuje cennik:
PRZESYŁKA KURIERSKA
Płatność z góry– 17zł

PRZELEW TRADYCYJNY

Wysyłka towaru następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu wpłaty na nasze konto, co w
zależności od danego banku może trwać od 2 do 5 dni.

Przelew krajowy:

Pracownia Jubilerska Marek Piątek

32-200 Miechów, ul. A. Mickiewicza 1

PKO BP Oddz. MIECHÓW
33 1020 2892 0000 5502 0710 3023

Prosimy w tytule przelewu wpisać nr zamówienia lub/i nazwisko zarejestrowanego klienta.

2. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Nie wysyłamy towaru zakupionego na stronie jubilerpiatek.pl za granice.

 

ZWROT  TOWARU

1.Czy mogę zwrócić towar?

Nasza działalność podlega przepisom ustawy z dnia 30.05.2014 roku o prawach konsumenta. Oznacza to, że:

  • w przypadku zakupu towaru na stronie jubilerpiatek.pl konsumentom przysługuje prawo odstąpienia od umowy w zakresie zamówień na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy. Konsument zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie koszty zwrotu towaru do siedziby firmy;
  • zgodnie z art. 38 w/w ustawy, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku zamówienia towaru o indywidualnie określonych właściwościach; np. biżuteria lub inny towar grawerowany na indywidualne życzenie klienta jest uznawany jako przedmiot wykonany na specjalne zamówienie, czyli nie podlega zwrotowi.
  • należy pamiętać, że Konsument powinien korzystać z rzeczy przed odstąpieniem od umowy w sposób niewykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W innym przypadku Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy.

2. Jak zwrócić towar?

Przesyłkę z zakupionym towarem, należy nadać na adres: Marek Piątek ul. Adama Mickiewicza 1, 32-200 Miechów nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient otrzymał zamówiony towar. Do przesyłki prosimy dołączyć formularz odstąpienia od umowy oraz cały zestaw zamówienia tzn.: paragon fiskalny, opakowanie, certyfikat autentyczności oraz metki.

Prosimy o dołożenie starań by zwracane przedmioty były zabezpieczone na czas transportu przed uszkodzeniem i kradzieżą.

 3. Czy płacę za zwrot towaru?

Konsument zobowiązany jest ponieść we własnym zakresie koszty zwrotu towaru do sklepu jubilerpiatek.pl

4. Jak długo potrwa zwrot pieniędzy?

Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania oświadczenia odstąpienia od umowy, jednak nie wcześniej niż otrzymamy przesyłkę zwrotna lub potwierdzenie jej nadania (standardowo czas dostarczenia przesyłki zwrotnej to 5 dni kalendarzowych). O otrzymaniu przesyłki ze zwrotem poinformujemy mailowo.

 5. Czy jeśli zapłacę za towar on-line a chcę go zwrócić to czy mogę zwrot pieniędzy odebrać w sklepie stacjonarnym?

Tak, prosimy wcześniej ustalić datę i miejsce odbioru zwrotu gotówki.

 

REKLAMACJE

1. Czy towar posiada gwarancję?

 Gwarancja jest udzielona przez producentów lub hurtownie towarów które oferujemy, przez czas określony w dokumencie gwarancji i tylko na warunkach w tym dokumencie określonych. Niezależnie od warunków gwarancji, każdy oferowany przez nas towar objęty jest odpowiedzialnością z tytułu rękojmi przez 2 lata.

 2. Jak mogę złożyć reklamację?

Klient składa reklamację w formie pisemnej na adres: Marek Piątek, 32-200 Miechów ul. A.  Mickiewicza 1 lub za pośrednictwem e-mail: kontakt@jubilerpiatek.pl, podając:

  • datę sporządzenia oświadczenia reklamacyjnego,
  • strony umowy (sprzedawca-kupujący)
  • datę nabycia towaru, jego rodzaj i cenę,
  • przyczynę reklamacji,
  • czas, w jakim ujawniła się wada,
  • żądanie ( np. naprawienia wady, wymiany towaru, obniżenia ceny, zwrotu pieniędzy)

Klient na w/w adres siedziby firmy dostarcza również reklamowany towar. Sprzedawca zajmie stanowisko w sprawie reklamacji w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Sprzedawca udzieli odpowiedzi na reklamację i wskaże, czy uznaje reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją załatwić lub poinformuje o braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego stanowiska.

3. Co w przypadku gdy zamówiony towar ulegnie zniszczeniu lub zostanie skradziony?

Do czasu otrzymania towaru przez klienta za towar odpowiada sprzedawca. Prosimy o otworzenie przesyłki przy kurierze i sprawdzenie stanu zamówionych produktów.

 

INNE

1. Czy na biżuterię z diamentami/brylantami otrzymam certyfikat?

Tak, jakość diamentów poświadczona jest Certyfikatem wydanym przez producenta wyrobu lub Certyfikowanego Rzeczoznawcę Diamentów.

2.Czy jeśli podoba mi się wzór danego pierścionka, ale np. w innym kolorze niż jest w sklepie on-line to czy mogę taki zamówić?

Prosimy o kontakt. Większość wzorów możemy w ograniczonym zakresie modyfikować wg życzeń klientów.

 3. Jak dbać o biżuterię?

Zapraszamy do zapoznania się z poradami na naszym blogu

4. Jak mogę skorzystać z kuponu rabatowego?

Przechodząc do Twojego koszyka wpisz kod rabatowy w polu znajdującym się pod dodanymi produktami. Następnie potwierdź kod klikając w strzałkę obok pola.

5. Czy moje dane i płatność są bezpieczne?

Sklep jubilerpiatek.pl wykorzystuje szyfrowanie SSL. Dzięki niemu wszystkie dane osobowe, które do nas wysyłasz, są zaszyfrowane i chronione przed osobami trzecimi. Podstawowym i najważniejszym zabezpieczeniem jest jednak Państwa hasło. Prosimy nigdy nie podawać go innym osobom oraz zadbać, o to by nie było zbyt oczywiste.

Przestrzegamy obowiązujących wytycznych dotyczących ochrony danych osobowych  RODO oraz przepisów prawa. Podane przez Państwa dane wykorzystywane są jedynie w celu złożenia zamówienia oraz stałego poprawiania naszych usług. Bez Państwa zezwolenia nie zostaną one nigdy przekazane osobom trzecim. Więcej informacji w polityce prywatności.